Podmínky


Bezpečnost a nákupní zkušenost zákazníků je pro tým Kavovakapsle.cz velmi důležitá.

Níže uvádíme obchodní a dodací podmínky, které se vztahují na objednávky zadané na kavovakapsle.cz:

Kavovakapsle.cz je majetkem společnosti:

Kaffekapslen ApS
Alstrup Alle 11
8361 Hasselager
Dánsko

GB407172026

 

Platby

Na webových stránkách Kávová Kapsle můžete platit různými způsoby. Preferovaný způsob platby si můžete vybrat při placení, kde se vám zobrazí možnosti platby.

Všechny ceny jsou uvedeny v českých korunách a zahrnují DPH a daně. Poplatky za platby neměníme, ale doporučujeme vám přečíst si podmínky vybraného způsobu platby, protože některé společnosti mohou vyžadovat poplatky, např. za chybějící platby. 

Objednávky na našich webových stránkách mohou zadávat pouze zletilé osoby nebo osoby se souhlasem zákonného zástupce.

Při nákupu produktů na kavovakapsle.cz musíte poskytnout alespoň tyto informace:

 

Firemní objednávky

Firmy si na našich webových stránkách  mohou objednávat produkty stejným způsobem jako soukromí zákazníci. Při platbě zadají DIČ, které bude přidáno do faktury, kterou obdržíte po dokončení nákupu.

V současné době bohužel není možné platit na základě faktury nebo čísla EAN/GLN. Dostupné způsoby platby se vám zobrazí při placení.

 

Doručování

Zboží doručujeme pouze do České republiky. Pokud požadujete doručení na adresu v zahraničí, navštivte některý z našich zahraničních internetových obchodů. Další informace najdete na www.kaffekapslen.com

Objednávky obvykle doručujeme do 2-6 pracovních dnů. V případě zpoždění může být celková doba dodání až x-x pracovních dnů. Všechny objednávky zabalíme do 72 hodin. Způsob dopravy je uveden v potvrzení objednávky, které obdržíte po dokončení nákupu.

Pokud nebudete v době doručení doma, bude vám zásilka doručena na místo vyzvednutí, kde si ji můžete vyzvednout. Společnost PPL, která váš balíček doručuje, vás o tom bude informovat. Tuto informaci najdete také na webových stránkách společnosti PPL. 

Pokud byla vaše zásilka odeslána společností Kávová Kapsle, ale náš přepravce ji nemůže dohledat, může zahájit podrobnější šetření. Konečné rozhodnutí našeho přepravce může trvat až 7 dní, ale my samozřejmě uděláme vše, co je v našich silách, abychom problém vyřešili rychleji. „Ztracené“ zásilky obvykle najdeme během 1-2 dní..

 

Poškozená zásilka:

Pokud obdržíte poškozenou zásilku, musíte nás kontaktovat do 5 dnů od obdržení zásilky a uvést následující údaje:
•    číslo objednávky
•    fotografie vnější a vnitřní strany zásilky
Doporučujeme také, abyste si krabici ponechali, dokud vám naše zákaznické centrum nedá další pokyny, a to pro případ, že bychom potřebovali další informace, abychom mohli co nejlépe vyřídit reklamaci u přepravní společnosti.

 

Storno

Všechny objednávky zpracováváme co nejdříve, abychom zajistili rychlé dodání zboží. To znamená, že nemůžeme zaručit, že vaši žádosti o stornování objednávky vždy vyhovíme.

Pokud chcete svou objednávku stornovat nebo změnit, obraťte se co nejdříve na naše zákaznické centrum, a to e-mailem na [email protected]

Storno není totéž co odstoupení od smlouvy. Jakmile je objednávka dokončena, nelze ji zrušit.

 

Právo na odstoupení od nákupní smlouvy

Máte právo odstoupit od nákupu bez udání důvodu do 100 dnů. Lhůta pro odstoupení uplyne za 100 dní ode dne, kdy jste vy nebo jiný vámi zvolený příjemce obdržel zásilku. Pokud lhůta uplyne ve státní svátek, v sobotu, na Den ústavy, na Štědrý den nebo na Silvestra, prodlužuje se na následující pracovní den.

Odstoupení od nákupní smlouvy není totéž co storno.

 

Výjimky z práva na odstoupení od nákupní smlouvy

Vaše právo na odstoupení od nákupu zaniká, pokud otevřete obal produktu nebo produkt jakýmkoli jiným způsobem použijete. Pokud jste produkt použili způsobem, který znamená, že jej již nemůžeme prodávat, produkt nepřijmeme.

Právo na odstoupení od nákupní smlouvy se nevztahuje na nákup potravin, včetně kávy a čaje, jejichž trvanlivost je v době vrácení kratší než 90 dní.

 

Vyšší moc

Pokud nastanou zvláštní okolnosti, které nám brání v dodržení dodací lhůty, můžeme se odvolat na vyšší moc. Příkladem vyšší moci jsou stávky, požár, všeobecný nedostatek zboží, zabavení, omezení možností přepravy z důvodu nemoci, mimořádné zásahy úřadů, kybernetické útoky, poruchy informačních systémů ve společnosti Kávová Kapsle nebo u našich partnerů nebo nedostatek možností přepravy.

V těchto situacích nemají zákazníci nárok na odškodnění ani na ukončení kupní smlouvy.

 

Uplatnění práva na odstoupení

Pokud si přejete odstoupit od nákupu, kontaktujte zákaznické centrum předtím, než zboží vrátíte.

Chcete-li odstoupit od objednávky, pošlete písemné oznámení e-mailem na adresu [email protected]. Nezapomeňte uvést číslo objednávky, u které chcete uplatnit své právo na odstoupení, abychom věděli, o kterou objednávku se jedná. Vaše odstoupení je platné pouze v případě, že oznámení o odstoupení pošlete ve stanovené lhůtě. Pokud chcete odstoupit tím, že odmítnete převzít zásilku nebo si ji nevyzvednete, musíte postupovat stejně.

Pokud obdržíte výrobek s vadami, jedná se o reklamaci, nikoli o odstoupení od smlouvy. Můžete také použít standardní zákonný formulář pro odstoupení, který najdete v dolní části této stránky. Použití tohoto formuláře není povinné a vaše odstoupení bude zpracováno úplně stejně, jako když nám pošlete e-mail.

 

Vracení

Pokud od nákupu odstoupíte, musíte nám zboží poslat zpět, a to nejpozději do 14 dnů od oznámení tohoto odstoupení.

Objednávku nelze odevzdat na naší adrese nebo nám ji zaslat bez řádného doručení.

Při vracení objednávky hradíte poštovné. Pokud využijete svého práva na odstoupení tím, že zásilku odmítnete při jejím předání nebo si ji nevyzvednete na výdejním místě, budou k vaší objednávce naúčtovány poplatky za vrácení. Poplatek za vrácení těchto zásilek činí 250Kč a bude odečten od částky k vrácení.

Je důležité, abyste veškeré zboží vraceli v původním obalu a řádně zabalené, protože jste zodpovědní za zajištění řádné přepravy zboží – stejně jako my jsme zodpovědní za řádné zabalení zboží, když vám ho posíláme. Je také důležité, abyste měli potvrzení o doručení zásilky, aby ji bylo možné dohledat a pojistit.

 

Vracení peněz

Pokud od nákupu odstoupíte, peníze vám budou vráceny stejným způsobem, který jste použili k zaplacení nákupu. Pokud si přejete jiný způsob vrácení peněz, uveďte to do oznámení o odstoupení.

Pokud se nám zásilka vrátí, protože jste si ji nevyzvedli na výdejním místě, nebo pokud se ji přepravce neúspěšně pokusil doručit (např. kvůli špatné adrese), vrátíme vám částku zaplacenou za nákup, od které odečteme poplatek za vracení ve výši 250Kč. Peníze vám budou vráceny nejpozději do 14 pracovních dnů poté, co zboží dorazí do našeho skladu, což je obvykle do 4-5 pracovních dnů. Upozorňujeme však, že přepravci může odeslání zásilky zpět k nám trvat 3 až 5 týdnů, podle toho, který přepravce vracení vyřizuje.

Peníze vám vrátíme, jakmile obdržíme vrácené zboží a ověříme, že je v souladu s našimi podmínkami pro vracení.

 

Reklamace

Pokud koupíte zboží a zjistíte, že je vadné, můžete jej reklamovat tak, že nás kontaktujete. Pokud má objednané zboží nějaké vady nebo nedostatky - např. vady materiálu nebo výrobní vady, chybějící zboží v objednávce - kontaktujte nás prosím nejpozději do 7 dnů od obdržení zásilky.

Můžete nás kontaktovat e-mailem na adrese [email protected]. Je důležité, abyste si obal a výrobek nechali až do vyřízení reklamace. Pokud tak neučiníte, můžeme vaši reklamaci zamítnout.

Pokud výrobce požaduje vrácení produktu, společnost Kávová Kapsle samozřejmě uhradí přiměřené náklady na přepravu produktu k výrobci.

 

Osobní údaje a soubory cookie

Při nákupu produktů na kavovakapsle.cz budete mimo jiné požádáni o zadání následujících údajů:

Jméno

Adresa

E-mailová adresa

Telefonní číslo

Registrujeme také IP adresu, ze které byla vaše objednávka odeslána.

Upozorňujeme, že tyto údaje používáme pouze na základě vašeho předchozího výslovného souhlasu, pokud nám však zákon neumožňuje, abychom vás kontaktovali bez takovéhoto souhlasu.

Při nákupu zboží u společnosti Kávová Kapsle můžeme předat vaše údaje třetím stranám, například přepravci. Proto vás při objednávce zboží na kavovakapsle.cz žádáme o souhlas s tím, aby společnost Kávová Kapsle ApS předala třetím stranám údaje, které jsou nezbytné pro vyřízení a doručení vaší objednávky. Zpracovatelem údajů je v tomto případě příslušný přepravce.

Při platbě debetní/kreditní kartou jsou údaje zašifrovány a odeslány přímo našemu poskytovateli platebních služeb.

Vaše údaje budou vymazány po 5 letech nebo v případě, že je již nebudeme potřebovat zpracovávat za účelem plnění jednoho nebo více výše uvedených účelů nebo abychom dodrželi právní předpisy. Údaje mohou být zpracovávány a archivovány po delší dobu v anonymizované podobě.

Pokud máte přihlašovací údaje, vaše osobní údaje neodstraníme, pokud nás o to nepožádáte. Můžete tak učinit písemně na [email protected]. Společnost Kávová Kapsle ApS nemá přístup k údajům o vaší platební kartě. Osobní údaje poskytujeme pouze v případě, že to vyžaduje zákon nebo na základě soudního příkazu. Můžeme uchovávat záznamy o vaší aktivitě na stránkách společnosti Kávová Kapsle ApS, abychom vám poskytli co nejlepší zážitek při používání našich stránek a abychom přizpůsobili náš marketing. Pro marketingové účely sdílíme vybrané údaje s partnery. Pokud jste návštěvníkem stránek kavovakapsle.cz, je možné, že společnost Kávová Kapsle ApS shromažďuje vaše neidentifikovatelné údaje.

Děláme to například proto, abychom zjistili, které z našich produktů jsou nejoblíbenější. Za shromažďování a zpracování údajů na webu kavovakapsle.cz je odpovědná společnost Kaffekapslen ApS.

Kromě výše uvedeného nepředáváme vaše údaje třetí straně, ledaže by to bylo v souvislosti s reorganizací nebo úplným či částečným prodejem společnosti. V takových případech bude jakékoli předání osobních údajů vždy probíhat v souladu s právními předpisy o ochraně osobních údajů.

Pokud chcete získat přístup k údajům, které o vás evidujeme, nebo chcete vznést námitku proti evidenci údajů v souladu se zákonem, kontaktujte nás na adrese [email protected].

Společnost Kávová Kapsle využívá soubory cookie k optimalizaci webových stránek a jejich fungování, a tím vám co nejvíce usnadňuje jejich používání.

 

Povinné soubory cookie:

Name Provider Purpose Duration
frontend og frontend_cid .kaffekapslen.co.uk Used to identify unique users 1 day

 

Soubory cookie pro analýzu a marketing:

Name Provider Purpose Duration
_uetsid .google.com Used to analyse visitor data 1 day
_gid .google.com Used to analyse visitor data 1 day
_ga .google.com Used to analyse visitor data and identify users for future marketing via Google 730 days
MUID .bing.com Used for Bing marketing 390 days

 

Soubory cookie můžete ze svého počítače kdykoli vymazat, přičemž postup závisí na typu vašeho prohlížeče.

 

Informace o vašem právu podávat stížnosti

Jakékoli stížnosti na u nás zakoupený produkt nebo službu můžete poslat poštou do Centra pro řešení stížností (Complaint Resolution Centre, Nævnenes Hus, Toldboden 2, DK-8800 Viborg, Dánsko) nebo podat elektronicky na www.forbrug.dk.

K podání stížnosti lze využít také online portál Evropské komise. To je důležité zejména pro spotřebitele s bydlištěm v jiné zemi EU, než je Dánsko. Stížnost musí obsahovat naši e-mailovou adresu [email protected] a můžete ji podat na http://ec.europa.eu/odr.

 

Standardní formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

(tento formulář vyplňte a odešlete pouze v případě, že chcete uplatnit své právo na odstoupení)

- adresa: Kaffekapslen ApS, Alstrup Alle 15, 8361 Hasselager, Dánsko:

- Tímto oznamuji, že si přeji uplatnit právo na odstoupení v souvislosti s mou kupní smlouvou na následující zboží (*) / poskytnutí následujících služeb (*).

- Objednáno dne (*) / Přijato dne (*)

- Jméno spotřebitele

- Adresa spotřebitele

- Podpis spotřebitele (pouze v tištěné verzi formuláře)

- Datum

(*) Nehodící se odstraňte