Zákaznické centrum a kontaktní informace

Zákaznické centrum společnosti Kávová Kapsle vám s potěšením pomůže

Naším cílem je usnadnit a zpříjemnit život spotřebitelům kávových kapslí, zrnkové kávy a dalších produktů. Proto je pro nás velmi důležité, aby naši zákazníci mohli intuitivně používat naše webové stránky k zadávání objednávek a snadno se spojit s naším zákaznickým centrem v případě jakýchkoliv otázek. 

Víme, že psaní e-mailů nebo volání do zákaznického centra může být někdy nepříjemné. Přečtěte si prosím níže odpovědi na časté dotazy. Pokud nenajdete svou odpověď nebo potřebujete více informací, kontaktujte nás.

Kolik stojí doprava?

Náklady na dopravu se počítají podle velikosti nákupu a zobrazí se vám při dokončení objednávky společně s možnostmi dopravy.

Menší objednávky přináší více odpadu a jsou méně udržitelné. Proto u nich účtujeme vyšší poplatky za dopravu, abychom pomohli snížit náš dopad. Doufáme, že nám v tomto úsilí pomůžete tím, že budete kombinovat nákupy.

 

Chci změnit nebo stornovat objednávku

Změny v objednávce nejsou bohužel možné, můžete ji však stornovat  a pak vytvořit novou. Zrušení objednávky, která nebyla dosud zabalena, je snadné. Ve svém zákaznickém účtu jděte do sekce detaily objednávky, klikněte na "Zrušit objednávku" a potvrďte.

 

Kdy obdržím svůj balíček?  

Doprava objednávky z našeho skladu v Dánsku na vaši adresu v České republice obvykle trvá 3-4 pracovních dnů.

Jak můžu sledovat svůj balíček?

Po zabalení zásilky obdržíte e-mail s odkazem na sledování zásilky.

Objednávky vozíme vlastními kamiony přímo z Dánska do České republiky. Jakmile jsou po příjezdu do ČR naskenovány, můžete sledovat jejich polohu. Dokud zásilka nedorazí k přepravci, nebudou se vám při kontrole odkazu na sledování zobrazovat aktuální údaje. To však neznamená, že zásilka není na cestě.

 

Co mám dělat, když svou zásilku neobdržím ani po 6 pracovních dnech?

Někdy může dojít k dalšímu zpoždění. Ve velmi vzácných případech (méně než jedna zásilka z 10 000) se mohou vyskytnout problémy během přepravy. Pokud jste svůj balíček neobdrželi do 6 pracovních dnů od předpokládaného dne doručení, kontaktujte nás, abychom mohli ověřit a zajistit doručení vaší objednávky.

 

Nedostal/a jsem potvrzení objednávky. Můžete mi pomoct?

Zakládáme si na tom, abyste měli všechny informace o své objednávce. Pokud potvrzení objednávky nemáte ani ve složce s nevyžádanou poštou (spam), kontaktujte nás a my vám jej znovu pošleme.

 

Co mám dělat, když obdržím rozbitý nebo vadný výrobek?

Pokud obdržíte rozbitý nebo nefunkční produkt, pošlete nám prosím e-mail, abychom vám mohli co nejdříve pomoct. Obvykle vám okamžitě pošleme nový produkt nebo vrátíme peníze.

Do e-mailu uveďte číslo objednávky a pokud je to možné také obrazovou dokumentaci rozbitého produktu (včetně čísla šarže, data expirace nebo sériového čísla u přístrojů), abychom mohli vaši žádost přeposlat našim dodavatelům.

 

Nákup jsem si rozmyslel/a. Jak mám produkty poslat zpět?

Známe ten pocit, když si nákup rozmyslíte, a chápeme, že se to může stát i našim zákazníkům. Pokud jste si objednávku nebo produkt rozmysleli, přečtěte si prosím naše zásady vracení zboží v našich podmínkách.

 

Rádi vám pomůžeme!

Napište nám

Zavolejte nám

Monday to Thursday: 8am - 3pm
Friday: 8am - 1pm